Sobre la votación meyor blogue 2011

9.1.12

print this page
send email
 Igual algunu pescanció que tamos na fecha de la tradicional votación al meyor blogue n'asturianu del añu pasáu y entá nun se sabe na sobre les votaciones. Va unos díes, falamos les tres persones que más trabayaron por esti proyeutu l'añu pasáu. Los tres teníamos la mesma idea enantes de falar por diferentes razones, nun siguir esti añu cola votación al meyor blogue en llingua asturiana. Con esto nun pretendemos que muerra esti proyeutu. Si alguien tien ilusión y ganes pa siguir con ello, ponemos les cuentes de les redes sociales, llogu y tolo que faiga falta a la so disposición. Entendíamos estes votaciones como un bien común y asina tien que siguir siendo, si daquién se fai cargu d'ello.

Nun somos de los que nos presta dexar proyeutos abandonaos, pero nel tarrén personal ya nun echamos tantu tiempu como enantes a la bloguesfera, nin si quiera al nuesu blogue. Anguañu, dellos proyeutos estremaos ocupen el nuesu tiempu. Esto, xunío a la rempuesta que los propios blogueros y blogueres dieron al caberu sidra&blogues, onde se entregaron los premios de les pasaes votaciones, fai que tengamos nidio qu'esti añu nun vamos ser nós, los que tiremos d'esti carru. Tolo que se trabayó fízose de votu propiu, con ilusión y ensin esperar na a cambiu, pero agora ye'l tiempu de tar a otres coses y d'entregar el relevu.

Dende equí, milenta gracies a la xente que trabayó por que l'asturianu na rede saliera de la corripa y tuviera repercusión al traviés d'estes votaciones.

0 bilordios: